Cub Cadet/>

Volunteer™ 4 x 4 EFI

Illustré avec accessoires et autres options

Volunteertrade 4 x 4 EFI est évalué 3.2 de 5 de 6.
  • y_2017, m_8, d_22, h_24
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_1.0.0-hotfix-1
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_0, tr_6
  • loc_fr_CA, sid_1505919, prod, sort_[SortEntry(order=RELEVANCE, direction=DESCENDING)]
  • clientName_cubcadet-ca
  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-4.0.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 55ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • Moteur Kohler® Aegis® de 31 HP, EFI OHV et cylindres jumelés en V
  • Ses 4 roues motrices avec blocage de différentiel offre un supplément à la traction dans les conditions glissantes et instables.

Disponible chez :

Concessionnaire indépendant Cub Cadet

Type de moteur

Kohler® Aegis® 31HP EFI OHV, 2 cylindres jumelés en V

Filtre à air

Robuste, remplaçable

Système de refroidissement

Liquide

Cylindrée

747 cc

Carburant

Essence

Système d'allumage

Contrôlé par transistor

Lubrification / filtre

Pressurisée avec filtre à cartouche

Couple

47,7 pi/lb à 2 400 tours/minute

Capacité réservoir de carburant

22,7 L

Différentiel avant

Différentiel avant Hilliard®

Type du sélecteur de vitesses

Hurst® shifter mécanique

Vitesse de déplacement

0-56 km/h

Boîte de différentiel

Fonte

Différentiel arrière

De série, commande manuelle

Boîte-pont

Bain d'huile entièrement fermé

Transmission

À variation continue (CVT)

Jantes

12" en acier

Couleur

Disponible en rouge, jaune et camouflage

Dimension des pneus avant

26" x 10"-12"

Dimension des pneus arrière

26" x 11"-12"

Empattement

78"

Pare-chocs

Acier

Châssis

De type échelle, 3"

Récepteur d'attelage

De série 2", classe 1

Capacité de poids de la caisse

Acier (total de 1,000 lb)

Dimension Caisse utilitaire

51,6" x 42" x 11,5"

Matériau de la caisse

En acier

Volume de la caisse

14.4 cu. pi.

Rangement

Coffre à outils sous le siège

Capacité utile

1 400 lb (avec un conducteur, un passager et charge utile maximale)

Garantie

Résidentielle - Limitée résidentielle de 1 an / Limitée commerciale de 6 mois

1

Frein de stationnement

Commande manuelle

Batterie

450 A à démarrage à froid

Pneus

Tout-terrain

Suspension

Débattement de la suspension

Débattement des suspensions

8"

Au sol (sous le repose-pieds)

11"

Hauteur

73"

Longueur / largeur

119" / 63,55"

Centre de la bande de roulement

Avant : 52" / Arrière : 50"

Diamètre de virage

22"

Diametre de virage

11"

Poids

1 650 lb (carburant et fluides inclus)

Phares

2 phares halogènes de 37,5 W

Port d'alimentation

12 V, intégré au tableau de bord

Câblage

De type automobile avec fusible

Rated 3 de 5 de par Transmission quality Ever since the time of purchase of my 2008, it would grind into gear. After about 200 hours of operation the tranny wouldn't shift anymore. I removed the tranny, split the case, found the C-clips in the shift rods broke, not allowing the shift forks to move. I replaced them with heavier duty clips. It still grinds when shifting. At least Cub Cadet made it easy to pull the tranny out. Other than that its a well built machine. All thou I wish it had a little more speed. I was hoping it would be as maintenance free as my Cub 1524 riding lawn mower (12 years worry free).
Date de publication: 2015-08-07
Rated 1 de 5 de par transmission drive line I purchased this unit in 2012, had defects with the transmission and drive line sent to recommended dealers to resolve repair issues. Vehicle still can not be used drive line problems. 64 hours on vehicle and still grinds going into gear. When will Cub Cadet resolve the problem?
Date de publication: 2014-07-09
Rated 4 de 5 de par fun to ride, good speed, good pulling power Mine is a 2012 EFI model and I use it around my property to hall brush and limbs. I have also used it to pull my Farmall H tractor and to pull a flat bed wagon pilled with folding chairs. It has good speed and safety features. Accessories are expensive. It should come with rear tail lights. It needs power steering. The centrifugal clutch is not easy to get used to. It doesn't come with a manual worth anything. It doesn't show how to change oil or where anything is located.
Date de publication: 2015-10-25
Rated 5 de 5 de par Totally impressed on the trails. Took the Volunteer out on a 25 mile trail Dice Run and kept up with the conventional quads except on the steep hill climbs. Satisfied except a little more ground clearance would of been better. Used it for plowing my driveway and this machine will push snow with no problem. Only complaint so far is that the oil filter is impossible to access to change. Seats are perfect for off-roading.
Date de publication: 2013-09-30
Rated 2 de 5 de par Poor starting 2011 model My Volunteer doesn't start, it was brand new when I bought it , but it was a left over 3 years old sitting on a lot. The battery doesn't hold a charge , Ok. So I purchased a trickle charger for it. Sometimes it starts sometimes it doesn't. Now it doesn't start at all. getting it towed for repairs. It stopped at the bottom of my drive way and had to have someone get it to my house. Bummed out!! less then a year. I can only imagine what it will be like in a few years.
Date de publication: 2015-04-20
Rated 4 de 5 de par Fits my usage needs Front rack great. Easy in/out access. Do not like high pitch noise at greater than half speed. Assume it is CVT. Plenty of power.
Date de publication: 2014-07-06
  • y_2017, m_8, d_22, h_24
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_1.0.0-hotfix-1
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_0, tr_6
  • loc_fr_CA, sid_1505919, prod, sort_[SortEntry(order=RELEVANCE, direction=DESCENDING)]
  • clientName_cubcadet-ca
  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-4.0.0
  • CLOUD, getReviews, 31ms
  • REVIEWS, PRODUCT

Envoyez cette page à un ami

Veuillez remplir les champs ci-dessous et nous enverrons un courrier électronique à votre ami avec le lien à cette page.

| Prod2 |
- AGRANDIR +
RÉTABLIR
FERMER